השיטה שלנו לפרסום משרות ולמציאת התאמה מיוחדת וחדשנית, אנחנו באים מתחומים של שיווק וטכנולוגיה ויחד עם ניסיון רב בפרסום משרות ומציאת מועמדים לחברות ולארגונים שונים אנו מביאים פתרון חדש – רכזנו עבורכם מענה לשאלות נפוצות. אם לא מצאתם מענה או אם משהו לא ברור, מוזמנים לפנות אלינו באמצעות אחד מאמצעי הקשר באתר ונשמח לענות על כל שאלה

שאלות ותשובות - מגייס המשרה

מה צריך בשביל להתחיל לפרסם משרות ב openjobs.ai ?

אנחנו צריכים לקבל ממכם

  • לפחות 3 תמונות של מקום , סביבת העבודה ואם אפשר עובדים באותו תפקיד , אם אפשר יותר מ 3 תמונות כמובן זה עדיף. אם אפשר לצלם וידאו קצר של סביבת העבודה או של עובד המספר מספר מילים על התפקיד זה אפילו עוד יותר טוב
  • תיאור והגדרה מדויקת של המשרה, כישורים נדרשים, ניסיון חובה, אזור גאורפי, השכלה ופרטים נוספים
  • פרופיל ממוקד של המועמדים

הנתונים האלה מוזמנים במערכת שלנו והתוצאה מאפשרת לנו לפרסם את המשרה בצורה מיטבית ברשתות החברתיות

לאן מגיעים קורות החיים?

קורות החיים מגיעים אלכם ..אבל ..רק לאחר תהליך סינון שלנו שבו מבוצעת התאמה ואם יש פערים – הפונים מתבקשים לענות ולהשיב. לאחר תהליך הסינון – קורות החיים מגיעים אליכם.

מה הערך המוסף שלכם?

תהליך הגיוס הקלאסי מצריך כוח אדם, הרבה אנרגיות וכסף של צוותי גיוס ומנהלים שצריכים למקד את הפעילות שלהם. במקרים רבים – מועמדים מתפספסים מכיוון שלא ענו לשיחות טלפון או שלא שלחו קורות חיים המכילים את כל הפרטים -אנחנו מביאים לכם את קורות החיים של המועמדים אחרי שכבר בוצע איתם מעבר על קורות החיים, נשאלו שאלות, בוצע תהליך סינון ראשוני ואפילו נבדק איתם מתי הם זמינים להתקשרות.

כמה עולה ואיך מתומחר השירות?

השירות מתומחר כמשרה לחודש ובמחיר הזה נכלל תקציב הפרסום , עלות הקמת הקמפיינים וניהולם ועלות כח האדם הממיין את קורות החיים מיון ראשוני.

באיזה רשתות חברתיות תפורסם המשרה?

המשרה תפורסם ברשתות החברתיות שמתאימות לקהל היעד של המועמדים על פי נסיוננו ועל פי חיתוך והמלצת מערכת ה AI שלנו. גם אחרי הפרסום – מבוצעת כל הזמן בקרה על הקמפיינים ברשתות השונות מתוך מטרה לטייב את התוצאות.

האם ניתן לפרסם את המשרה גם ברשת החברתית של החברה או הארגון שלי?

כמובן – ניתן לשתף את הפרסום שלנו או את המודעות שלנו גם ברשתות החברתיות שלכם על מנת שעובדים , בני משפחה ושותפים עסקיים יחשפו לפרסום.

מה קורה אם אין לארגון או לחברה שלי דף פייסבוק, דף לינקדאין, חשבון טיקטוק או אינסטגרם?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נניח שפרופיל המועמד של המשרה שלכם הוא מועמד צעיר שבסבירות גבוהה נמצא באינסטגרם או בטיקטוק ואין לחברה שלכם דף או חשבון כזה. תוכלו לפרסם אצלנו בחשבונות שגם כך חשופים אליהם אלפי אנשים.

אם יש צורך לפרסם משרה דיסקרטית , בלי לפרסם את שם החברה, איך הדבר מבוצע ?

אנחנו יכולים לעשות זאת כמובן באמצעות הדפים שלנו – אמנם הפרסום בקשר למקום העבודה יהיה יותר מעומעם אבל זה ייתן לכם אפשרות לפרסם ברשתות החברתיות בלי לפרט באיזה חברה המשרה.

היכן מפורסמות המשרות ?

המשרות מפורסמות אצלנו בדפי הרשתות החברתיות , באתר שלנו ובזכות רשת שותפים – הן גם מפורסמות בעוד עשרות רבות של קבוצות ודפים ברשתות החברתיות כך שהתפוצה של משרה גדולה מאד.

במה בא לידי ביטוי ה AI בצורת העבודה שלכם?

אנחנו משלבים AI במספר שלבים – ראשית בהגדרת המשרה ובפילוח שוק שלה – ע"פ מה שאתם מעבירים מבוצע פענוח של המידע על מנת להתאים אותו לקהל היעד המתאים למשרה. נקודה נוספת מתבצעת בפרסום עצמו- נבחרות המודעות והתמונות המתאימות ביותר ואלו שהביאו תוצאות טובות יותר (לאו דווקא "זולות" יותר) על מנת לטייב את הקמפיינים. שימוש נוסף קורה בשלב איסוף וסינון קורות החיים – נבדקת תקינותם , התאמתם למשרה ומבוצעת הצלבה עם משרות פתוחות אחרות על מנת לייצר שידוך למשרות אחרות במידה ויש התאמה.

מדוע אתם מתעקשים על תמונות ווידאו שצריך להעביר על מנת לפרסם משרות אצלכם ?

ברשתות החברתיות בלי תמונה או וידאו לא ניתן באמת לפרסם פרסום אפקטיבי. אנחנו מנהלים פרסום עבור לקוחות שונים כבר כמעט 20 שנה במדיות השונות באינטרנט ובדיגטל ומנסיוננו לא ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות ללא ויזואל. מעבר לכך שהאלגוריתם שלנו עושה שימוש בתמונות על מנת לייצר קמפיין טוב יותר וכזה שימשוך את עיני קהל היעד של המועמדים.

אנחנו מתקשים לספק תמונות , עובדים לא מעוניינים להצטלם – איך אפשר בכל זאת לפרסם אצלכם?

ראשית ניתן לצלם את סביבת העבודה , את המשרדים , הבניין, את אזור העבודה מרחוק. אם יש בעיה – דברו איתנו – אנחנו יודעים גם לשלוח איש תוכן שיצלם עבורכם את התמונות ולפעמים כשמגיע מישהו חיצוני שגם מבין ומכיר ועשה את זה מספר פעמים, החסמים יורדים וניתן לייצר הרבה תוכן ויזואלי במעט זמן.

במה אתם שונים בתהליך גיוס כח האדם?

בשנים האחרונות, תהליכי גיוס כוח אדם נעשו הרבה יותר דינמיים, תחרותיים ומסובכים בשל מספר גורמים חיצוניים ופנימיים. בתחומים מסוימים הקושי נובע מדרישה גוברת גוברת לכישורים טכנולוגיים, מקצועיים ומיומנויות רכות (soft skills). עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה, חברות רבות מחפשות עובדים שמסוגלים להתמודד עם כלים טכנולוגיים מתקדמים, להסתגל לשינויים תכופים, ולבצע משימות מורכבות באופן עצמאי.

במקביל ישנה תחרות עצומה על העובדים. כמות המשרות הפתוחות גדולה באופן יחסי לכמות המועמדים, מה שמוביל לעיתים לכך שעובדים פוטנציאליים יכולים להיות בררנים. המהפך שהתרחש בעקבות מגפת הקורונה, עם המעבר לעבודה מרחוק או היברידית, שינה את הדרך בה עובדים מצפים לעבוד ושינה את ההתיחסות והנאמנות של העובדים למקום העבודה. עובדים רבים מחליפים מקום עבודה בצורה תכופה יותר מאשר בעבר. תופעה זו, המכונה "Great Resignation", מתארת את ההתפטרויות הגדולות של עובדים בעיקר במדינות המערב, אך היא נוגעת גם לשווקים אחרים. עובדים עוזבים את מקומות העבודה שלהם במחפשים שכר גבוה יותר, תנאים טובים יותר או משרות עם יותר אתגר ועניין.

מנגד תהליכי הגיוס נשארו כשהיו והם כוללים תהליכים רבים יותר הכוללים ראיונות ממושכים, מבחנים, ראיון קבוצתי, התרשמות מפרויקטים קודמים והתרשמות מיכולות רכות. כל אלו מביאים לכך שתהליך הגיוס יכול לקחת זמן רב ודורש משאבים.

בנוסף לגיוס עובדים חדשים, שימור עובדים הפך גם הוא לאתגר מרכזי. חברות מוצאות את עצמן משקיעות יותר בשימור עובדים, פיתוח קריירה והענקת יתרונות ותמריצים. יחד עם זאת, שימור עובדים עלול להיות אתגר כאשר עובדים מרגישים לא מסופקים או כאשר הם מוצאים הזדמנויות טובות יותר מחוץ לארגון.

לכל השינויים האלה אנו מאמינים שאנו נותנים מענה בגישה, בשיח, בשיווק ופילוח נכון של השידוך -כן זה ממש כמו שידוך והמשודכים צריכים להתאים זה לזה.

איזה פרטים אתם מספקים לפונים ואיזה סינונים אתם מבצעים?

אנחנו נותנים פרטים על המשרה, על מהות המשרה, פרטים על הכשרות וכישורים נדרשים, מרחקים ממקום העבודה וכל פרט הידוע לנו ועשוי לסנן ולהביא את הפונים בצורה יותר בשלה. במקרים רבים אנחנו גם עוזרים למועמדים לכתוב ולשלוח קורות חיים. אנחנו לא עונים על שכר, על תנאים סוציאלים, קביעות ותנאי העסקה – את כל הדברים האלה אנו משאירים למעסיק.

איפה רואים את הפרסומים שלכם ?

אנחנו מפרסמים על גבי הפלטפורמות שלנו- חשבנות הפייסבוק , אינסטגרם וטיקטוק שלנו – המודעות מטרגטות קהל יעד מפולח אבל גם מופיעות אצלו בדפים וניתן לראות אותם וגם לשתף אצלכם בדפים….בנוסף הקמנו רשת שותפים של כ 300 דפים וקבוצות שבהתאם למשרות – הפרסומים מופיעים גם שם…

שאלות ותשובות - לפונים בקשר למשרה

מדוע כדאי לי לפנות אלכם על מנת שתעזרו לי בחיפוש משרה?

אנחנו עובדים עם הרבה מאד חברות ויכולת ההתאמה שלנו למשרה שמתאימה לך היא מיטבית – גם בזכות הניסיון הרב שלנו וגם בזכות טכנולוגיה שאנחנו משתמשים בה שעוזרת לנו לבצע התאמה טובה בהיבטים של כישורים, מרחק ממקום העבודה, התאמה בין הבקשות שלך לדרישות מפרסם המשרה ועוד.

איך אני יכול לפנות אם אין לי קורות חיים?

מכיוון שרוב החברות עדיין מבקשות קו"ח על מנת להכיר את המועמד – אנחנו יודעים לייצר עבורך קורות חיים בסיסיים על פי דרישות המשרות השונות . ניתן לפנות אלינו באמצעות הטופס ואנו נעזור לך לכתוב קורות חיים.

מדוע אתם לא מפרסמים שכר, תוספות שכר ותנאי העסקה סוציאליים וכלכלים?

אנחנו יודעים לעשות את ההתאמה הנכונה. לגבי התנאים הכלכלים – השכר, נסיעות, פנסיה, קביעות – בהרבה מקרים נושאים אלה הם גם פרטיים ו ניתנים לשינוי בעקבות משא ומתן עם המעסיק – אנחנו יודעים לבצע את השידוך – את התנאים אנחנו משאירים לצדדים לקבוע.

איך מבוצעת ההתאמה למשרות המתאימות לי?

ההתאמה מבוצעת בין השאר באמצעות מערכות בינה מלאכותית שמגובות גם בהרבה ניסיון של הצוות שלנו.